2.12.12

Mária utca


1 Kommentar:

vajdapeterutca hat gesagt…

Szerettem az orvosegyetem itt állt egyemeletes épületét:
http://www.mszp8.hu/images/reviews/maria40.jpg

Kis és buja kertje volt, repkénnyel nem csak a házon, a szomszédos tűzfalakon is. Különféle intézetek voltak itt, úgy emlékszem, én az egykori közművelődési titkárságon szerveztem valamit a nyolcvanas évek legvégén, most olvasom, hogy helyet adott fogtechnikai labornak és a szakszervezet irodájának és könyvtárának is. A nyolcvanas évek elején színházi performansz színhelye is volt a kert. A szomszéd telken pedig az egyetem asztalosműhelye.

Az utóbbi években a kertbe már betolakodtak a dolgozók autói:
www.ujsag.sote.hu/200310/1502.jpg

Aztán a SOTE Szentkirályi utcai új épületének elkészülte után a két szomszédos telken bontottak és parkolót létesítettek. Arra is emlékszem, hogy pár éve az egyetem egy önkormányzati rendelettel élve, az egészségügy fontosságára hivatkozva ingyen parkolót igényelt a dolgozóinak, miközben valaki arról panaszkodott, hogy az új tömb alatt létrehozott parkolókat bérbe adja másoknak.