7.9.12

Eltűnő mesterségek, kisvállalkozások, műhelyek

A Budapest tipo csoportban zajlott beszélgetést követően elkezdtem fejleszteni egy térképet, ahol a ma már ritkább szakmák egy egy képviselőjét lehet ajánlani. A helyekhez általában portrét vagy portálképet, címet, weboldalt, facebook-os megjelenést kötöttem, de van ahol kisfilmek is készültek az öreg mesterekről, ott az is szerepel. Még egy kicsit dolgozok rajta, aztán megosztom ott is, lehessen közösen kiegészíteni, addig meg kommentben lehet ajánlani, ha valaki tud érdekes embert, jó szakembert, szép műhelyenteriőrt Budapesten.


Eltűnő mesterségek, kisvállalkozások, műhelyek nagyobb térképen való megjelenítése

Kommentare:

P hat gesagt…

Filutás kerékpár szerviz
Kerék u. 32

marguerite hat gesagt…

Feltettem, köszi!
igazából nem eltűnő, hanem éppen felfutó szakmának látszik, de a jó mesterekre itt is nagy szükség van.
nincs saját oldala a boltnak, de kommentekben több helyen dícsérik, ajánlják, ha arra jársz, fényképezd le!

A bikemagon találtam egy fotót a hetvenes évekből, a szöveg szerint: Kritériumverseny a Wekerle-telepen, középen az ifjú Filutás Árpád. Háttérben a standard Barkas „csapatbuszok”. Lehet, hogy ő az?!

marguerite hat gesagt…

Feltettem, köszi!
igazából nem eltűnő, hanem éppen felfutó szakmának látszik, de a jó mesterekre itt is nagy szükség van.
nincs saját oldala a boltnak, de kommentekben több helyen dícsérik, ajánlják, ha arra jársz, fényképezd le!

A bikemagon találtam egy fotót a hetvenes évekből, a szöveg szerint: Kritériumverseny a Wekerle-telepen, középen az ifjú Filutás Árpád. Háttérben a standard Barkas „csapatbuszok”. Lehet, hogy ő az?!