26.1.12

KÍSÉRTETKÉNT FUTOTT ÁT A VÁROSON

EGYETLEN SZÁL LEPEDŐBEN DÉSIRÉ!

belement a hideg a szemembe, de!

tegnap hosszan meséltem I-nek a kis dolgozatomról, amit nem csak hogy türelmesen meghallgatott, de annyira fellelkesült, hogy magától felajánlotta, keres nekem nemzetközi szakirodalmat, ha szükségem lenne rá, vagy kivonatol szívesen!

Sikeresen átpasszoltam a költségvetésekben való kutakodás feladatát J-nek, úgy tűnik kölcsönös megelégedésre.

valaki felvilágosított, hogy a szemceruzát mélyhűtőbe kell tenni, és utána lehet kihegyezni

Felvérteztem magam friss tudással, ha Levente legközelebb az ősember nyelvéről, és általában a nyelvek keletkezéséről vagy az ősember egyéb tevékenységeiről kívánna beszélgetni (az esküvőn asztalszomszédomként ezekről akart hallani részleteket két matchboxozás között) Minden eshetőségre készen elővettem a Mire jó a nyelvtudományt is.

a neoprene térdvédő annyira beválik nap mint nap a biciklizéshez, hogy most egy teljes búváranorákon gondolkodom.
Úgy látom Európa ebben a témában is messze előttünk jár. Pinne con tacco:

Keine Kommentare: