15.9.11

inspiráció

milyen népviseletre emlékeztet leginkább a Derhy két csodás őszi kabátja?

Kommentare:

Peter hat gesagt…

Az első kettő nekem olyan örményes, a prémgallérostól meg távol(abb)-keletinek tűnik. De nevess ki nyugodtan, ha nagyon mellélőttem :)

Studiolum hat gesagt…

Türkmén!

Studiolum hat gesagt…

Van-e helyes megoldás?

Héjoká hat gesagt…

Valami csodaszép!!! Mindig ilyenről álmodtam (pontosabban az első)!
ÉS ha nem tolakodás, megkérdezhetem, hogy hol lehet ilyen kabátka után járni?

marguerite hat gesagt…

nekem meg a másodikból a piros kombináció :)
évekkel ezelőtt a MOM helyén épült plázában láttam a ruháikat, de nem tudom mi volt az üzlet neve, nem saját üzletük van, hanem többféle márkát csoportosító bolt valahol a földszinten. Ha megvan, érdemes a szezonvéget figyelni ;)

marguerite hat gesagt…

Studiolum: biztos van helyes megoldás, és ahhoz inkább nálad van a kulcs, mint nálam. :)
körülbelül én is erre tájoltam be magamban, hogy bizonyára valami kirgiz-kazah-türkmén-üzbég lehet, de köszönöm a pontosítást!