25.4.11

tönkretetted

tönkretetted a szárítókötelemet, úgyhogy figyelj, venni fogol nekem egy újat! vagy megjavítod nekem. - közli köszönés helyett a szomszéd, hatvanas férfi, amikor összetalálkozunk a postaládáknál.
A legfelső emeleten lévő, egykor közös használatúnak épült helyiségekben, amióta itt lakom, nem láttam rajtam kívül mást teregetni. a nénik megöregedtek, a fiataloknak meg eszébe sem jut már. pedig a lakások kicsik, nagyon takarékosan, de praktikusan volt kitalálva. odahordott tárgyak egy-két tönkrement fekete-fehér tévé, hajdú minimat, kiszolgált alumíniumkukta, szétvert rökamié sorakozik a fal mentén elfeledve. meg akkor ezek szerint még följár ez a fazon a száradó ruháimat nézegetni.

(Nem, nem tettem tönkre! egyébként is hogy lehet egy kötelet tönkretenni?! belepiszkálok az elektronikájába,  és elvész a garancia, vagy mi?)

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Lehet, hogy ez valami speciális locsolóversike, csak nem vártad ki a végét... :)