26.3.11

meglepetéshalmaz

néhány napja írtam két sort GYP-nek, hogy szívesen elolvasnám az új könyvét, de e-book formában, de nem találom a neten, elképzelhető, hogy csak papíralapú kiadása van, hogy van ez?
meglepetés1: egy órán belül választ kaptam.
meglepetés2: a nagy megmondónak fogalma sincs, lesz-e digitális kiadás.
meglepetés3: de megkérdezi a kiadót.
meglepetés4: a kiadó ígérete szerint néhány napon belül elérhető lesz e-book formában.
(lehet, hogy ezt csak akkor kellett volna ideírnom, ha már valóban látom, állítólag itt lesz.)
részlet a szövegből.

és ma megint elültettünk néhány fát, és tök sokan kifejezték örömüket a környéken lakók közül,
és a legjobb: holnap már este hétkor is világos lesz, juppijéééé!

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Nagyon kíváncsi lennék, hogy a környezetvédelmi szempontok mellett még milyen előnye van az e-könyveknek. A hátrányait ismerem, amiről legalábbis úgy gondolom, számomra az... hiányzik a papír struktúrája és érintése, a könyv illata, az oldalpárok, a dekoratív borító, a míves kötés, a könyv hagyományos tartása olvasáskor, satöbbi. Bevallom, vannak előítéleteim, az e-könyv kissé olyan nekem, mintha egy netbookot tartanánk függőlegesen a kezünkben... de biztos csak az ismeretek hiánya miatt ítélkezem, felelőtlenül...

marguerite hat gesagt…

kicsit túlszaladtam a kommentben, betettem külön bejegyzésnek
:)

DJShuriken hat gesagt…

pici a világ. nekem még 20 oldal van a könyvből. ha egy kölcsön fizikai példány érdekel