17.2.11

holnap éjszaka lesz a dunán a Pacsirtavár

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Tudod, hogy a legszebb fúvóshangszerek egyike a világon örmény eredetű? Benne van a világ minden rezdülése egyetlen hajlításában... még az ámerikánusok is felfedezték (sajnos)... a Gladiátor zenéjében hallhatod...

marguerite hat gesagt…

a duduk?
gyönyörű!
gladiatort nem láttam azt hiszem

Studiolum hat gesagt…

de jó, hogy írtad, nekem nincs tévém, de így megszervezhetjük, hogy megnézzük barátainknál

marguerite hat gesagt…

na, akkor nagyon örülök neki!
nekem sincs, tévém, és sajnos azt hiszem a barátaimnak sincs.
talán évente egyszer-kétszer hiányzik, mint most.
de közös baráti tévézés nagyon jó ötlet, nekem anyám mesélt csak ilyesmiről, hogy a hatvanas évek elején milyen volt.

Anonym hat gesagt…

hmm... azt hiszem, 1996-ban történt, hogy kihajítottam a tévét a lakásból, mert rájöttem, hogy szisztematikusan elbutítja az embert, ha elég gyenge és hozzászokik. Azóta jól megvagyok nélküle. De örömmel látom, hogy a nemtévés lét szokása terjed. Most már csak az internetről kéne picit leszokni... mondjuk csak 25 százaléknyit használni a jelenlegi állapothoz képest.
Igen.
A duduk... a kérdésedre válaszolva.

marguerite hat gesagt…

ezen a netfüggőségen én is szoktam gondolkodni, hogy jobb lenne kevesebb időt. dehát télen, városba zárva...

inkább az üresjáratok problémásak, amikor csak nézek ki a fejemből, de ez netfüggetlen probléma, hogy vannak pörgősebb, meg passzívabb időszakok IRL is.