22.6.10

a tévé gyöngyszemei

olyan szívesen írnék akár minden nap egy pici ajánlót. rossz ez így, hogy semmi szükség rá.
ma két dologból láttam részeket, a magyarországi svábok tizennyolcadik századi betelepüléséről, és huszadik századi kitelepítéséről szólt az egyik nagyon szép kis film, teljesen egyszerű módon, beszélő fejekkel.
aztán belehallgattam ahogy Jelenits István beszél a  Pilinszky Introituszáról, jó hallgatni, és amit nagyon jó látni, hogy a Jelenits fölött megállt az idő, mert ez egy idén készült műsor, és pont úgy néz ki, mint tíz éve, meg húsz éve, meg... na, azt már nem tudom.

Kommentare:

Petteri hat gesagt…

http://www.youtube.com/watch?v=Jrns372NpN4

marguerite hat gesagt…

köszi!
igen, közben rájöttem, hogy nem teljesen értelmetlen képeket idetennem, mert pl az MTV videótárában megtaláltam magát a filmet is, megnézhető:
http://videotar.mtv.hu/Videok/2010/06/20/17/Semmi_szenvedes_2010_junius_20_.aspx

az is jó, amiket mond a J, de főleg attól válik élménnyé nekem, ahogyan mondja.

Petteri hat gesagt…

Holnap (ma) megnézem. Kösz.