23.5.10

babona, hálás szív



csütörtökön, amikor téptem hazafelé lóhalálában, megfogadtam, hogy ha tényleg kihúztam reggel a szendvicssütőt, és ebből következően nem ég le a ház, senki sem hal meg, és én nem kerülök börtönbe, akkor adok a harmonikáslánynak egy ezrest. nekem jól végződött a csütörtök, neki jól kezdődött a péntek. és milyen olcsón :)

és egyébként szépen harmonikázik.

az offereket itt találtam

(természetesen mindig mindent kikapcsolok, leoltok, elzárok... nemtom mi ez a hetedízigleni szorongás.)

Kommentare:

Studiolum hat gesagt…

az offerek ősi magyar elnevezése: ex votók

talalttargy hat gesagt…

Nekem leégett. De nem sokkollak. Egy gyertya borult fel, én szépen aludtam. Angyalaim időben ébresztettek, le tudtam menekülni. Aztán a lakhatatlan lakás felújítása....még sokáig füstszagot éreztünk...ma már nem. Tisztítótűz lehetett.....sok rossz energia tűnt el a lakásból.
Megtanultam elszakadni tárgyaimtól. Vagy nagyon pozitív vagyok?

marguerite hat gesagt…

hát, tényleg nem az a szorongásoldó történet :)
azt hiszem, a cuccok nem is hiányoznának, még a könyvek se talán, de sajnos a fejemben már láttam a szomszédnénit a járókeretével a "biztonsági" rács mögé beszorulva...