6.3.10

ha még sokáig kell hallgatni ez a Zsigrai-ügyet, végül kommunistává fogok válni.

Kommentare:

Studiolum hat gesagt…

kommunistává az ember nem válik, hanem lesz! ;)

marguerite hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
marguerite hat gesagt…

ezt nem értem.
arra gondolsz, hogy annak születni kell, ne is reménykedjek? :)
vagy hogy villámcsapásként kell bekövetkeznie?

Studiolum hat gesagt…

nem, hanem a „válik” és „lesz” tudatossága közötti különbségre :)

(vö: „majd derék fajankó válik úgy belőle” vs. „légy jó mindhalálig”)

Studiolum hat gesagt…

<--!

(ezzel a jelzéssel szokták közölni a programozók a programban, hogy itt most nem programnyelv jön, hanem komment annak, aki utánam lakik itt, à la Lábass Endre)

szóval most itt, megfontolva ama sokak percepcióját, akik visszakérdeztek, mégis beírnám, hogy

-->

Studiolum hat gesagt…

igazából csak arra akartam utalni, hogy a hőskori irodalomban milyen furcsán hangozna az a szintagma, hogy „kommunistává váltam” a korrekt „kommunistává lettem” helyett.

marguerite hat gesagt…

így már értem. de mivel ez a folyamat szándékommal és az énképemmel olyan ...furcsa viszonyban van ...mégis inkább maradok egyelőre a "válik"-nál. :)