14.2.10

mintha Márquez és Yann Martel Pi-je lett volna a két tündérkeresztanya

leglegek, dícsérgetés jön:
nagyon szép a román nyelv, jó hallgatni. (meg hát, könnyű sikerélmény, mikor az ember más latinokból megérteget ezt-azt) :)
a film meg gyönyörű, sőt több. (saját weboldalát miért nem találok?)


a Pascalt játszó Shamgar Amram meg őrült vonzó. Ő

a második videó kicsit túl sok képet tartalmaz a filmből, ráadásul többé-kevésbé lineárisan szerkesztve, úgyhogy a spoiler-szerűsége miatt előzetesnek kevésbé jó, amúgy jól sikerült, ideteszem.




ez meg izgalmas interjú az origón Török-Illyés Orsival.

Kommentare:

ÉvaZsuzsanna hat gesagt…

Megerősítettél, megnézem a filmet, a Fehér tenyér is nagyon tetszett.

Petteri hat gesagt…

Én is megnézem, mert csak kellemes meglepetés érhet a Fehér tenyér echte hollywoodi dramaturgiája után. (Az Off Hollywoodot aztán nem is mertem megnézni, pedig lehet, hogy érdemes lett volna.)

marguerite hat gesagt…

na, nekem meg az maradt ki, mert annyira erős bennem az ellenállás a versenysportokkal meg a versenysportolókkal szemben, hogy nem bírtam rávenni magam. de most talán pótolni fogom.

14 hat gesagt…

Meglepne, ha ebből a filmből szeretnéd meg a versenysportot.
De arra kíváncsi vagyok, hogy magáról a filmről mi lesz a véleményed. Én majdnem egyöntetű hozsannázást olvastam-hallottam csak róla - nem értem, hogy miért.